Yüzde 6'lık bir kayıp çok da önemli değil diye düşünüyorum, zaten bot kullanıcılardan sunucu hep çöküyordu. Kim bilir ne kadar zarar vermiş olacağız ki, bu paydan bile vazgeçmişlar.
Attığınız kaynak bizzat Miniclip'e ait değilse gerçeği yansıtma konusunda sıfır.
Kaç tane eskiden tanışıklığım olan klan Adblock kullandırıyordu, ayarları Retina'ya aldırmıyordu vb.
Gerçekse zaten agar.io ölmüş ama söyleyeyim o grafik gerçek TR popülasyonu değil, o kadar.
Ha birde %6 dediğiniz popülasyon bile oyunun çeyreğini çok rahat etkiler çünkü en profesyonel oyuncular Türk'ler. Benim kardeşim bile Sirius'un yayınlarına çıkıp onu yiyordu ve ilk 10'a kafadan giriyordu
Zaten baktılar agar.io öldü, agarz fln açtılar .io'lar türedi v.b.