mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzde 6'lık bir kayıp çok da önemli değil diye düşünüyorum, zaten bot kullanıcılardan sunucu hep çöküyordu. Kim bilir ne kadar zarar vermiş olacağız ki, bu paydan bile vazgeçmişlar.
Katılıyorum...