Yüzde 6'lık bir kayıp çok da önemli değil diye düşünüyorum, zaten bot kullanıcılardan sunucu hep çöküyordu. Kim bilir ne kadar zarar vermiş olacağız ki, bu paydan bile vazgeçmişlar.
hahahahahahahahahaha
agar.io bu saatten sonra öldü, kendi ayaklarına sıktılar .d
TR gitti, bir de Çin gitse agar.io 3 ay zor dayanır.