İki farklı seo aracına göre baktım, benzer rakamlardı. Mobilde ise tam bilgim yok. Fakat oyundaki en iyi oyuncular Türklerdi fakat hile olmayan yada oyuna yüz arkadaşıyla girmeyen yoktu.
Belki agar oyunu açarız herkesle oynarız diye düşünüyordum, VPN'siz yalan oldu maalesef
Attığınız kaynak bizzat Miniclip'e ait değilse gerçeği yansıtma konusunda sıfır.
Kaç tane eskiden tanışıklığım olan klan Adblock kullandırıyordu, ayarları Retina'ya aldırmıyordu vb.
Gerçekse zaten agar.io ölmüş ama söyleyeyim o grafik gerçek TR popülasyonu değil, o kadar.
Ha birde %6 dediğiniz popülasyon bile oyunun çeyreğini çok rahat etkiler çünkü en profesyonel oyuncular Türk'ler. Benim kardeşim bile Sirius'un yayınlarına çıkıp onu yiyordu ve ilk 10'a kafadan giriyordu
Zaten baktılar agar.io öldü, agarz fln açtılar .io'lar türedi v.b.