Boş zamanlarımı değerlendirirken çok keyif aldığım Agar.io oyununu, Türkiye'ye kapatmışlar. Sebebi ise bitmek bilmeyen, hızlı büyüme için bot kullanan insanlar. Neden biz her konuda en iyisi biz olabilmek için, kuralların dışına çıkıp bir şeylere zarar veriyoruz. Neden?