• 27-05-2021, 15:36:05
    #10
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam, bu durumda amcanız iyi niyet ile 3te biri hakkını veriyor. Amcanız istemediği sürece evi satarak hakkınızı alamazsınız. 3/1 oranı hakkınızı aldıktan sonra ya amcanıza hakkınızı satarsınız, ya da amcanız ile anlaşıp evi satarak gelen paranın 3/1 ini alırsınız. 😊
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev kat mülkiyetli m hisseli bir arsa mı?

    Hisseni satabilirsin.
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 te 1 lik payınızı satabilirsiniz. Fakat diğer mirasçıların ön alım hakkı vardır. Mirasçıların saklı payı ihlal edilirse bunun için dava açabilirsiniz. Dedenizin çocuğu (anne ya da babanız) hak talebinde bulunabilir. İyi forumlar.
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
  • 27-05-2021, 15:45:50
    #11
    1/3'lük payı kolay kolay kimseye satamazsın.

    O payın parasını amcan sana ödese de tapu işine seni hiç bulaştırmasa harika olur.
  • 27-05-2021, 15:46:07
    #12
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daire olduğu için olmadığını öğrendim
    Nereden öğrendin? Alan çıkarsa satarsın.
  • 27-05-2021, 15:54:55
    #13
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1/3'lük payı kolay kolay kimseye satamazsın.

    O payın parasını amcan sana ödese de tapu işine seni hiç bulaştırmasa harika olur.
    Tam da dediğiniz şeyi istemekteyim.


    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden öğrendin? Alan çıkarsa satarsın.
    Arsa gibi durumlarda kendi payımı satabildiğim söylendi daire olduğu zaman tapu da çalışana sorduğum da daireyi bu şekilde satamayacağımı söyledi.
  • 27-05-2021, 16:27:54
    #14
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da dediğiniz şeyi istemekteyim.




    Arsa gibi durumlarda kendi payımı satabildiğim söylendi daire olduğu zaman tapu da çalışana sorduğum da daireyi bu şekilde satamayacağımı söyledi.
    O zaman kat mülkiyetine de geçilmiş. O yüzden başta onu sordum. ☺️ Zaten getirmese de kolay kolay alacak adam bulunmaz. Amcaların sorun çıkartırsa izaleyi şuyu yapıp satıra bilirsin. Devlet satar.
  • 27-05-2021, 16:52:11
    #15
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman kat mülkiyetine de geçilmiş. O yüzden başta onu sordum. ☺️ Zaten getirmese de kolay kolay alacak adam bulunmaz. Amcaların sorun çıkartırsa izaleyi şuyu yapıp satıra bilirsin. Devlet satar.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim