cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman kat mülkiyetine de geçilmiş. O yüzden başta onu sordum. ☺️ Zaten getirmese de kolay kolay alacak adam bulunmaz. Amcaların sorun çıkartırsa izaleyi şuyu yapıp satıra bilirsin. Devlet satar.
Bilgilendirme için teşekkür ederim