Tam da dediğiniz şeyi istemekteyim.
Arsa gibi durumlarda kendi payımı satabildiğim söylendi daire olduğu zaman tapu da çalışana sorduğum da daireyi bu şekilde satamayacağımı söyledi.
O zaman kat mülkiyetine de geçilmiş. O yüzden başta onu sordum. ☺️ Zaten getirmese de kolay kolay alacak adam bulunmaz. Amcaların sorun çıkartırsa izaleyi şuyu yapıp satıra bilirsin. Devlet satar.