1/3'lük payı kolay kolay kimseye satamazsın.
O payın parasını amcan sana ödese de tapu işine seni hiç bulaştırmasa harika olur.
Tam da dediğiniz şeyi istemekteyim.
Nereden öğrendin? Alan çıkarsa satarsın.
Arsa gibi durumlarda kendi payımı satabildiğim söylendi daire olduğu zaman tapu da çalışana sorduğum da daireyi bu şekilde satamayacağımı söyledi.