mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1/3'lük payı kolay kolay kimseye satamazsın.

O payın parasını amcan sana ödese de tapu işine seni hiç bulaştırmasa harika olur.
Tam da dediğiniz şeyi istemekteyim.


cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden öğrendin? Alan çıkarsa satarsın.
Arsa gibi durumlarda kendi payımı satabildiğim söylendi daire olduğu zaman tapu da çalışana sorduğum da daireyi bu şekilde satamayacağımı söyledi.