tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli hocam, bu durumda amcanız iyi niyet ile 3te biri hakkını veriyor. Amcanız istemediği sürece evi satarak hakkınızı alamazsınız. 3/1 oranı hakkınızı aldıktan sonra ya amcanıza hakkınızı satarsınız, ya da amcanız ile anlaşıp evi satarak gelen paranın 3/1 ini alırsınız. 😊
cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev kat mülkiyetli m hisseli bir arsa mı?

Hisseni satabilirsin.
Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 te 1 lik payınızı satabilirsiniz. Fakat diğer mirasçıların ön alım hakkı vardır. Mirasçıların saklı payı ihlal edilirse bunun için dava açabilirsiniz. Dedenizin çocuğu (anne ya da babanız) hak talebinde bulunabilir. İyi forumlar.
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.