• 27-05-2021, 12:36:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selamlar,

    Kardeşimin acemi birliği 40. Alay Isparta Merkez'e çıktı.

    Terörizmle Mücadele ve Tatbikat Komutanlığı'nda piyade er olarak yapacak.

    Oradan %90 Doğu'ya gider diyolar. Bu nedenle açıkcası biraz endişelendik.

    Daha önce burada askerliğini yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
  • 27-05-2021, 12:38:04
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soğuğu var sadece, gerisi fena değil.
  • 27-05-2021, 12:39:45
    #3
    Kuzenim orada yaptı, ayrıca kardeşim de orada bir ilçede yaşıyor. Isparta güzel ve serin yerdir.
  • 27-05-2021, 12:40:37
    #4
    Er'ler için askerlik nerede olursa olsun artık kolay.
    Orada eğitim almıştım. Bizi mahfetmişlerdi. İntikal , intikal , intikal.
  • 27-05-2021, 12:43:35
    #5
    Doğuya gitmesi dert değil ki artık. Er sonuçta.
  • 27-05-2021, 12:54:29
    #6
    Güzel yer ciddi anlamda belki gideceği en güzel eğitim alanlarından bir tanesi. Eğitimleri bizim dönemimizde çok ağırdı. Tim'e seçilirse %10 kıbrıs'a gönderiyorlar geri kalan timlerin hepsi doğuya dağıtıyorlardı. Ama şu dönem gittiği yerde bitiriyorlar askerliği diye biliyorum. Yine de zor ve güzel bir süreç kardeşinizi bekliyor. Allah yardımcısı olsun.
  • 27-05-2021, 12:58:39
    #7
    Doğu artık eskisi gibi güvensiz değil. Hatta batıya göre daha rahat geçer askerliği
  • 27-05-2021, 13:00:38
    #8
    2011 de gittim çok kötüydü ama yıllar geçti askerlikte değişti şuan daha rahattır tahminimce
  • 27-05-2021, 16:12:17
    #9
    BuzzSocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar,

    Kardeşimin acemi birliği 40. Alay Isparta Merkez'e çıktı.

    Terörizmle Mücadele ve Tatbikat Komutanlığı'nda piyade er olarak yapacak.

    Oradan %90 Doğu'ya gider diyolar. Bu nedenle açıkcası biraz endişelendik.

    Daha önce burada askerliğini yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
    orada yapmadım ama doğudayım doğuya çıkarsa zaten konuştuğunuzda söyleyecektir mutlaka zamanın hızlı geçtiğini ve daha güzel bir ortam olduğunu