Arkadaşlar selamlar,
Kardeşimin acemi birliği 40. Alay Isparta Merkez'e çıktı.
Terörizmle Mücadele ve Tatbikat Komutanlığı'nda piyade er olarak yapacak.
Oradan %90 Doğu'ya gider diyolar. Bu nedenle açıkcası biraz endişelendik.
Daha önce burada askerliğini yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
Isparta 40. Alay nasıldır?
8
●123
- 27-05-2021, 12:36:46Üyeliği durduruldu
- 27-05-2021, 12:38:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Soğuğu var sadece, gerisi fena değil.
- 27-05-2021, 12:54:29Güzel yer ciddi anlamda belki gideceği en güzel eğitim alanlarından bir tanesi. Eğitimleri bizim dönemimizde çok ağırdı. Tim'e seçilirse %10 kıbrıs'a gönderiyorlar geri kalan timlerin hepsi doğuya dağıtıyorlardı. Ama şu dönem gittiği yerde bitiriyorlar askerliği diye biliyorum. Yine de zor ve güzel bir süreç kardeşinizi bekliyor. Allah yardımcısı olsun.
- 27-05-2021, 16:12:17orada yapmadım ama doğudayım doğuya çıkarsa zaten konuştuğunuzda söyleyecektir mutlaka zamanın hızlı geçtiğini ve daha güzel bir ortam olduğunuBuzzSocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle