Arkadaşlar selamlar,
Kardeşimin acemi birliği 40. Alay Isparta Merkez'e çıktı.
Terörizmle Mücadele ve Tatbikat Komutanlığı'nda piyade er olarak yapacak.
Oradan %90 Doğu'ya gider diyolar. Bu nedenle açıkcası biraz endişelendik.
Daha önce burada askerliğini yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
orada yapmadım ama doğudayım doğuya çıkarsa zaten konuştuğunuzda söyleyecektir mutlaka zamanın hızlı geçtiğini ve daha güzel bir ortam olduğunu