Konu
Isparta 40. Alay nasıldır?
27-05-2021, 12:40:37
#4
OznKya
Er'ler için askerlik nerede olursa olsun artık kolay.
Orada eğitim almıştım. Bizi mahfetmişlerdi. İntikal , intikal , intikal.