Arkadaşlar selamlar,

Kardeşimin acemi birliği 40. Alay Isparta Merkez'e çıktı.

Terörizmle Mücadele ve Tatbikat Komutanlığı'nda piyade er olarak yapacak.

Oradan %90 Doğu'ya gider diyolar. Bu nedenle açıkcası biraz endişelendik.

Daha önce burada askerliğini yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.