Arkadaşlar selamlar,
Kardeşimin acemi birliği 40. Alay Isparta Merkez'e çıktı.
Terörizmle Mücadele ve Tatbikat Komutanlığı'nda piyade er olarak yapacak.
Oradan %90 Doğu'ya gider diyolar. Bu nedenle açıkcası biraz endişelendik.
Daha önce burada askerliğini yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.