Güzel yer ciddi anlamda belki gideceği en güzel eğitim alanlarından bir tanesi. Eğitimleri bizim dönemimizde çok ağırdı. Tim'e seçilirse %10 kıbrıs'a gönderiyorlar geri kalan timlerin hepsi doğuya dağıtıyorlardı. Ama şu dönem gittiği yerde bitiriyorlar askerliği diye biliyorum. Yine de zor ve güzel bir süreç kardeşinizi bekliyor. Allah yardımcısı olsun.