1- Ben kırmızı güzergahtan geliyor ve sol yola giriyorum.
2- Şahıs sarı güzergahtan geliyor tekli yola giriyor.
Herhangi bir kavşak mevcut değil. Lamba veya bir levhada yok. Klasik eski mahallenin eski yolları.

Google haritalar(kavşak değil arkadaşlar o yanıltmasın alt yol kapalı badi sk)
