Döner kavşak mı var mı hocam ortada Yoksa suçlu mühendis
Kavşak falan yok mahalle arası bir yol. Kişinin geldiği yol daha az kullanılan bir yol. Eskiden karakol vardı kaldırılınca alan açılı o yola.
hocam o sarının gidecegi yol gibi bir yol olmaması gerek yol sizin hakkınız
İşte Bursa belediyesinin lütfu
Göründüğü kadarıyla birbirinizin yoluna girmişiniz %50 diyorum
İşte birde öküz gibi geldiğinden kavga çıkacaktı