Gece gece aklıma takıldı. Çizmeye çalıştığım resimdeki kırmızı noktada kafa kafaya kaldık. Yoluma bakmasam birbirimize girebilirdik. Emin olmadığımdan bir şeyde diyemedim. Bu yolda kim haklı sizce?

1- Ben kırmızı güzergahtan geliyor ve sol yola giriyorum.
2- Şahıs sarı güzergahtan geliyor tekli yola giriyor.

Herhangi bir kavşak mevcut değil. Lamba veya bir levhada yok. Klasik eski mahallenin eski yolları.




Google haritalar(kavşak değil arkadaşlar o yanıltmasın alt yol kapalı badi sk)