Kardeşim, kaç kurtar kendini. Bu istekler normal değil. Kaldı ki bu istekleri yerine getirsen de evliliğin boyunca çekeceğin çileleri, gireceğin çıkmazları kestirmek çok zor değil. Ben evlenirken, eşime söylemiştim. Ismarlama hiçbir şeyi yapmam diye. Örnek verecek olursak, atıyorum televizyon şu marka değil şu olacak. Bilmem kaç gram altın olacak, bilmem ne model buzdolabı olacak vs. Sen istiyorsan tamam ama ailenden birisi benim alacağım eşyanın fiyatına, modeline karışamaz. Bunlara tamam diyorsan girelim bu yola dedim. Allah razı olsun onlardan. Çok güzel bir kayınpeder ve kayınvalide nasip oldu. Öyle ki, kayınvalidem bir şey aldığımızda kızdı hatta çok pahalı diye. İnan, hal böyle olunca daha çok şey yapası geliyor insanın. Sana kısaca söylemek isterim ki, evlilik sevdiğin insanla ve onun yakınlarıyla beraber olmaktır. Kararını iyi ver.