Evlilik ve Adetler [DÜŞÜNCELERİNİZ ÖNEMLİ]
103
●2.230
- 17-05-2021, 23:19:18Üyeliği durdurulduHocam kız arkadaşınızı tanımıyorum ama ailesi ile ilişkisini bilemeyiz. Belli ki babası ters biri ve kararına etki edemiyordur ve sana nazı geçiyordur. O yüzden seviyorsan maddiyata takılmayacaksın. Eğer ikiniz için istenilen bir şey ise ve seviyorsan mecbur göz yumacaksın. Sorun evlendikten sonra ailesi ile aranızın nasıl olacağı. Gerçekten zor işler. Allah kolaylık versin. Umarım mutlu olacağınız bir yol bulursunuz.
- 17-05-2021, 23:52:31Dostum şimdiden sana uyum sağlamayan bir eş ileride seni mutsuz edebilir benim görüşüme göre. Ailesi de aynı şekilde davranıyorsa ya vaz geçeceksin yada susup devam edeceksin. Ben yerinde olsam vaz geçerdim çok sevmiyorsam.
- 18-05-2021, 00:07:03ustad yanlıs anla ıstersen ama bırak seven kadın her zaman gelır. benım esımle beraber senınkıne benzer bir duruma karsılastık. esım geldı bana evlendık. kaynanam kayın babam hıc ıstemedı ama seven yanına gelır. eger yenge hanım sımdıden mal mulk ıcın aılesının yanında uruyorsa ılerıde cook buyuk sıkıntılar cekebılrısın. eger ımkanını varsa vazgec. emın ol boyle daha hayırlı olur
- 18-05-2021, 00:19:11Sana yemin ediyorum değmiyor.
Evliyim, çocuğum var.9 yıl görüştük biz. Benim ilk sevdiğim insan evlendiğim insan oldu.
Ellerinden öper çocuğum var
Çok şükür çalışanlarım var işim gücüm yerinde.
Değmiyor dediğim yer, bunca sıkıntı bunca cefa bunca derdi evlendikten sonra sana o kadar basit geliyor ki anlatamam. Diyeceksin ki ulan heşrt bu hayatı yaşamak için miydi?. Vallahi billahi bak 24 yaşındasın gencsin duygusal hareket etme. Bak önüne, seven insan sıkıntıya katlanıyor. Senle her türlü yere gelmek ister. Benim hanımı da ailesi vermiyordu, ben işçi idim o zamanlar ona ragmen geldi Allah razı olsun, bahtım bereketim de açıldı. Ama inan şunu anlıyorsun o zamanlar çektiğin sıkıntılar sana öyle basit öyle kolay öyle boş yere üzüyor ki değmiyor. Bırak kardeşim nasibin seni bulsun. İşin gücün yerinde. Cesaretin de yerinde. Bırak o gelsin
İnşallah hakkında mutlu olacağın şekilde en güzeli olur.
- 18-05-2021, 01:16:06Seven her türlü gelir kısmına hiç katılmıyorum sevip gidip hayatları mahvolan kadınlar var ailesi böyle bir aile ise boşanma durumunda gidecek bir yeri olmaz tek açıdan düşünmeyin.anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hakkında mutlu olacağın şekilde en güzeli olur.