Kızı değil ailesini de getiriyorsunuz. Bu evliliğin tadı tuzu olmaz hocam haberiniz olsun. Yarın bir gün sürekli sizi rahatsız ederler. Aranız açılır. Aldıklarınızın yarısını verirsiniz bir de nafaka ödersiniz. Böyle ailesi olan birisiyle evlilik sözleşmesi yapmadan evlenmeyin hocam. Gençliğinize yazık edersiniz. İş kızı alıp gitmeyle bitmiyor maalesef. Bugün bunları derler. Evlenirken kızın kardeşine 1.5metre altın zincir isterler. Herşeyin en iyisini, en pahalısını isterler. Evlenirsiniz size kredi çektirmeye çalışırlar. Yılda 2 hafta tatil isterler(hakkıdır ama maddi durumunuz zorda olsa bile zorla isterler). Evinizden çıkmazlar. Yarın bir gün ayrılırsanız: Evinizi alırlar, arabanızı alırlar, aylık gelirinizin yarısını nafaka isteler bir de bunları kendileri kazanmış gibi isterler.
Eğer bunlara razıysanız evlenin. Ama hayatınız çöker