Evlilik ve Adetler [DÜŞÜNCELERİNİZ ÖNEMLİ]
103
●2.230
- 18-05-2021, 01:20:51Tek açıdan düşünmüyorum herkes bir fedakarlık yapmak zorunda hem herşey erkeke ait olacak hemde buna rağmen kız söz sahibi olacak yok öyle dava. Sevgi her engeli aşar birbirine olan sevgileriyle aşmalılar aşamıyorlarsa demek ki yeteri kadar sevmiyorlardırWebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2021, 01:54:45bunun adetle ilgisi yok. belli ki vermek istemiyorlar ve işi yokuşa sürüyorlar...şuan muhtemelen gözünüz bazı gerekleri görmüyor ama istediklerini yapsanız da evlendikten sonra pek size huzurlu bir yuva kurulacak gibi değil...bence iyi düşünün...Allah hayırlısını versin...
- 18-05-2021, 02:26:50Yani böyle saçma sapan adetler bize araplardan mı geçti bilmiyorum ama dünya üzerinde en saçma adetlerden birisi olabilir, yok erkek her şeyi alır yok erkek şunu yapar. Boyun eğme hocam, istemiyorsan bak keyfine 100 bin tl borç yapıp ömür boyu çalışıcaksın, sonrada senden mutlu olmanı bekleyecekler. Bırak evlenme, onun yerine dünyayı gez.
Kız evi naz evi misali, yesinler öyle nazı. Sevdiğin insanı bulursan bi ufak sahilde yaparsın ucuz yollu nikahını, alırsın pasaportları hemen avrupaya.
