Öncelikle iyi akşamlar.
Askerden yeni gelmiş bulunmaktayım askere gitmeden önce işsizlik maaşına başvurdum onaylandı fakat alamadan ödemem kesildi askerlikten dolayı tekrar almaya hak kazanıyormuşum 7 ay ödemem gerçekleşiyormuş fakat tekrar başvuramıyorum başvurduğumda red veriyor 170i aradım 3 kere yardımcı olmadılar en yakın işkurdan başvuru yap diyor fakat evime çok uzak internet ortamından nasıl başvurabilirim onaylı bir şekilde yardımlarınızı bekliyorum
İyi akşamlar.
İşkur işsizlik hk.
12
●125
- 15-05-2021, 23:43:16Cimere veya açık kapı sistemine durumu anlatırsan çözeceklerdir.mehmetergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2021, 23:43:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.işkurun sitesinden başvurulabiliyor. Ayrıca hak durumu edevlette de gözüküyor. Boşta olduğunuz her zaman almaya devam ediyorsunuz. Aslında ayrıca başvurmanıza gerek yok.
- 15-05-2021, 23:43:47başvuru yapmana gerek yok diye biliyorum. Otomatik yatması gerekir.... Askerlik zamanı durdurulan ödemelerinin.
- 15-05-2021, 23:48:28İşkuru allah bildiği gibi yapsın Babamın vardı bir işsizlik ödeneği hata vs yaptılar 2 ay mağdur ettiler 10 kere aradım. en son bir kadın çıktı da anlayan dilekçe falan yazdı o dilekçeye dönüş olarak şey demişler borcunuz var bundan dolayı kestik. Tekrar aradım adam diyor ki ben bakınca almanız gerek tekrar dilekçe yazalım onuda yazdık bekliyoruz bakalım..
Konuyla alakalı yardımcı olamadım ama sinirim vardı öyle paylaşayım dedim. - 15-05-2021, 23:50:55Başvuru yapmam gerektiği söylendi maalesefysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2021, 23:57:27İllaki gitmek gerekiyor şubeye sanırım teşekkür ederimabaddonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 00:02:55Aynen katılıyorum Hak kazandığım halde Evrağın üzerine kocaman "İptal" yazıp beni şefin odasına göndermişti Ben de koridoru dönünce evrakları orda yırtmıştım . Hemen akabinde internet üzerinden başvurup onay almıştım.internet üzerinden başvurunPalria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle