mehmetergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle iyi akşamlar.
Askerden yeni gelmiş bulunmaktayım askere gitmeden önce işsizlik maaşına başvurdum onaylandı fakat alamadan ödemem kesildi askerlikten dolayı tekrar almaya hak kazanıyormuşum 7 ay ödemem gerçekleşiyormuş fakat tekrar başvuramıyorum başvurduğumda red veriyor 170i aradım 3 kere yardımcı olmadılar en yakın işkurdan başvuru yap diyor fakat evime çok uzak internet ortamından nasıl başvurabilirim onaylı bir şekilde yardımlarınızı bekliyorum
İyi akşamlar.
Cimere veya açık kapı sistemine durumu anlatırsan çözeceklerdir.