İşkuru allah bildiği gibi yapsın Babamın vardı bir işsizlik ödeneği hata vs yaptılar 2 ay mağdur ettiler 10 kere aradım. en son bir kadın çıktı da anlayan dilekçe falan yazdı o dilekçeye dönüş olarak şey demişler borcunuz var bundan dolayı kestik. Tekrar aradım adam diyor ki ben bakınca almanız gerek tekrar dilekçe yazalım onuda yazdık bekliyoruz bakalım..
Konuyla alakalı yardımcı olamadım ama sinirim vardı öyle paylaşayım dedim.