ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başvuru yapmana gerek yok diye biliyorum. Otomatik yatması gerekir.... Askerlik zamanı durdurulan ödemelerinin.
Başvuru yapmam gerektiği söylendi maalesef