Öncelikle iyi akşamlar.
Askerden yeni gelmiş bulunmaktayım askere gitmeden önce işsizlik maaşına başvurdum onaylandı fakat alamadan ödemem kesildi askerlikten dolayı tekrar almaya hak kazanıyormuşum 7 ay ödemem gerçekleşiyormuş fakat tekrar başvuramıyorum başvurduğumda red veriyor 170i aradım 3 kere yardımcı olmadılar en yakın işkurdan başvuru yap diyor fakat evime çok uzak internet ortamından nasıl başvurabilirim onaylı bir şekilde yardımlarınızı bekliyorum
İyi akşamlar.