• 08-05-2021, 23:37:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor? Bilen varsa yazabilir mi?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Altyapısı vBulletin fakat artık vBulletin'den eser yok diyebiliriz. Üzerine belki de vBulletin'in kendisinden daha çok özellik eklendiğine ve geliştirmeler yapıldığına eminim.
  • 08-05-2021, 23:39:13
    #2
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor? Bilen varsa yazabilir mi?
    zenforroydu sanırım
  • 08-05-2021, 23:39:13
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Altyapısı vBulletin fakat artık vBulletin'den eser yok diyebiliriz. Üzerine belki de vBulletin'in kendisinden daha çok özellik eklendiğine ve geliştirmeler yapıldığına eminim.
  • 08-05-2021, 23:40:01
    #4
    R10, vBulletin yazılımını kullanmaktadır.
  • 08-05-2021, 23:40:23
    #5
    Temeli vbulletin diye biliyorum ben de. Ama tabi üstüne fazlaca değişiklik yapıldı zaman içinde.
  • 08-05-2021, 23:40:24
    #6
    vBulletin fakat bu gidişle kendi scriptlerini dahi yazacaklar gibi duruyor. R10 belediyesi çalışıyor
  • 08-05-2021, 23:41:16
    #7
    vBulletin tabanlı ancak özel AR-GE çalışmalarının @EftalBulut; hocam başta olmak üzere diğer ekip arkadaşları tarafından yapıldığı özel bir altyapıya sahiplik ediyor

    Hayırlı Kandiller Dilerim 🌹
  • 08-05-2021, 23:41:30
    #8
    Ben xenforo diye biliyordum
  • 08-05-2021, 23:43:55
    #9
    vBulletin 3. Fakat standart bir vBulletin değil.