R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
15
●502
- Kabul Edilen Cevap
- 3 Beğeni
-
- 08-05-2021, 23:39:13Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Altyapısı vBulletin fakat artık vBulletin'den eser yok diyebiliriz. Üzerine belki de vBulletin'in kendisinden daha çok özellik eklendiğine ve geliştirmeler yapıldığına eminim.
- 08-05-2021, 23:40:23Temeli vbulletin diye biliyorum ben de. Ama tabi üstüne fazlaca değişiklik yapıldı zaman içinde.
- 08-05-2021, 23:41:16vBulletin tabanlı ancak özel AR-GE çalışmalarının @EftalBulut; hocam başta olmak üzere diğer ekip arkadaşları tarafından yapıldığı özel bir altyapıya sahiplik ediyor

Hayırlı Kandiller Dilerim 🌹