Konu
R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
08-05-2021, 23:40:23
#5
PetitJoueur
Temeli vbulletin diye biliyorum ben de. Ama tabi üstüne fazlaca değişiklik yapıldı zaman içinde.