Konu
R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
08-05-2021, 23:40:24
#6
TRSaka
vBulletin fakat bu gidişle kendi scriptlerini dahi yazacaklar gibi duruyor. R10 belediyesi çalışıyor