Konu
R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
08-05-2021, 23:41:16
#7
Vucatron
vBulletin tabanlı ancak özel AR-GE çalışmalarının
@
EftalBulut
; hocam başta olmak üzere diğer ekip arkadaşları tarafından yapıldığı özel bir altyapıya sahiplik ediyor
Hayırlı Kandiller Dilerim 🌹