Kütletmeciye gittiniz mi?
27
●758
- 05-05-2021, 01:23:17Adanada Sınıfçı yada Gopil olarak bilinirler. 2 defa test etmişligim vardır.depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 01:24:54Kutletmeci merdiven altı değildi sertifikalı masör yapıyordu hacemat yaptı , son çektiler 2 seans 30 dakikadan çok iyi geldiEmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 01:26:01Aman hocam merdiven altı* uzak durulması gereken..Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun dönüş için
- 05-05-2021, 01:27:51Gerçekten faydası varmı hocam. 2 fıtık 1 yırtık var şuan belimde 70 yaşında dedeler gibi eğiliyorum yere 🙂 doktora sordum pek olumlu bakmadıUmutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 01:31:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bel, omuz, boyun veya eklem ağrısı çekenler bir fizyoterapistten kayropraktik uygulaması yaptırsın. İşi bilen bir doktorsa aşırı derecede işe yarıyor.