• 05-05-2021, 01:22:37
    #10
    Ben çok zayıfım hocam gidersem bir yerlerim kırılır diye korkuyorum
  • 05-05-2021, 01:23:17
    #11
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosya medyada videoları dönüyor. Gidenler çok memnun. Gidip deneyimlemiş olan var mı?
    Adanada Sınıfçı yada Gopil olarak bilinirler. 2 defa test etmişligim vardır.
  • 05-05-2021, 01:23:43
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birader i nerde ismi ne nasil gidilir harbi gördüm bayada ihtiyacim var beni bi kirtlasin 😂😂
  • 05-05-2021, 01:23:47
    #13
    Kendim kendimi kütletiyorum yetiyor, üzerine para vermem + güvenemem. Totomdan küt sesi gelcek diye belimi kaydıramam.
  • 05-05-2021, 01:24:54
    #14
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kütlemeciyle işi kısa sürede hallettiniz, doğru mu?
    Kutletmeci merdiven altı değildi sertifikalı masör yapıyordu hacemat yaptı , son çektiler 2 seans 30 dakikadan çok iyi geldi
  • 05-05-2021, 01:26:01
    #15
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutletmeci merdiven altı değildi sertifikalı masör yapıyordu hacemat yaptı , son çektiler 2 seans 30 dakikadan çok iyi geldi
    Aman hocam merdiven altı* uzak durulması gereken..
    Sağolun dönüş için
  • 05-05-2021, 01:27:51
    #16
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam bel fıtığı doktor ameliyatsiz olmaz dedi 5 sene evvel giderken de ağrıdan duramiyordu iki sefer götürdüm şuan sıfır sıkıntı
    Gerçekten faydası varmı hocam. 2 fıtık 1 yırtık var şuan belimde 70 yaşında dedeler gibi eğiliyorum yere 🙂 doktora sordum pek olumlu bakmadı
  • 05-05-2021, 01:31:56
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bel, omuz, boyun veya eklem ağrısı çekenler bir fizyoterapistten kayropraktik uygulaması yaptırsın. İşi bilen bir doktorsa aşırı derecede işe yarıyor.
  • 05-05-2021, 01:32:58
    #18
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten faydası varmı hocam. 2 fıtık 1 yırtık var şuan belimde 70 yaşında dedeler gibi eğiliyorum yere 🙂 doktora sordum pek olumlu bakmadı
    Hill Terapi'yi araştırın.