• 05-05-2021, 01:16:15
    #1
    Sosya medyada videoları dönüyor. Gidenler çok memnun. Gidip deneyimlemiş olan var mı?
  • 05-05-2021, 01:17:18
    #2
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosya medyada videoları dönüyor. Gidenler çok memnun. Gidip deneyimlemiş olan var mı?
    Belin kayarsa öyle demezsin hocam, hastaneye git gerekli bölümde gerekli uygulamayı yaparlar.
  • 05-05-2021, 01:17:28
    #3
    Manuel terapi değil mi hocam onun ismi? Ben yabancıları izliyorum chiropractic yazarak.
  • 05-05-2021, 01:17:38
    #4
    Rahatlatıcı video gibi resmen
  • 05-05-2021, 01:17:50
    #5
    Ben doktora güvenmiyorum. Sağlık bu. Fizyoterapiste gidin bence.
  • 05-05-2021, 01:18:23
    #6
    Babam bel fıtığı doktor ameliyatsiz olmaz dedi 5 sene evvel giderken de ağrıdan duramiyordu iki sefer götürdüm şuan sıfır sıkıntı
  • 05-05-2021, 01:18:39
    #7
    Bu islemin yani eklem bolgelerinin kutlemesinin tibbi anlamda bir faydasi varmi cidden yoksa psikolojik mi?
  • 05-05-2021, 01:19:09
    #8
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam bel fıtığı doktor ameliyatsiz olmaz dedi 5 sene evvel giderken de ağrıdan duramiyordu iki sefer götürdüm şuan sıfır sıkıntı
    Yani kütlemeciyle işi kısa sürede hallettiniz, doğru mu?
  • 05-05-2021, 01:20:23
    #9
    Hep gitmek istemişimdir