• 05-05-2021, 01:37:45
    #19
    videolarını izlemek güzel hiç kütlettiresim yok
  • 05-05-2021, 01:40:46
    #20
    iyisite.NET
    Videoları izlerken resmen rahatlıyorum. Düşünmüyor degilim, lakin ciddi bir şey olduğundan güven duygusunu alamıyorum.
  • 05-05-2021, 01:41:59
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bence gidin mutlaka faydasını görürsünüz izmir çevresinde iseniz sizi yönlendirebilirim.
    Gitmeden önce mutlaka ama mutlaka barfiks çekin bir demirde yada ağaçta demedi demeyin barfiks çekerseniz gitmenize gerek kalmayabilir . Barfiks çekmenin ne olduğunu öğrenince ne demek istediğimi anlayacaksınız.
  • 05-05-2021, 01:42:55
    #22
    Hacamat, sülük, masaj terapileri dünyanın her yerinde yapılan yöntemler. Bu işle uğraşan birine web sitesi yapmıştım, denemem için bir seans uyguladı sonra bir kaç kere ben para verip gittim. Normal tıp abartı, tedaviye yönelik müdahale çok az. Ağrım var diyorsun ağrı kesici, kas gevşeltici verip yolluyorlar. İyi birine gidersen memnun kalırsın bence.
  • 05-05-2021, 01:58:51
    #23
    GELELİM ŞU KÜTLETMECİ MEVZUSUNA : Kütletme bel çekme ayaklarından asma gibi aslında tehlikeli hareketler Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon alanında uzman Doktorlarının fizik tedavi seanslarında kullandığı yöntemdir. Traksiyon olarak geçer özellikle bel çekme işlemi diye bildiğiniz işlem Fizik Tedavide halen uygulanmaktadır ama hastanın kilosuna göre çekme kuvveti hesaplanır. Buradaki amaç omurganızdaki omurlar zamanla kayma yada birleşmeye maruz kalır traksiyon ile omurlar arasındaki mesafe uygun aralığa getirilir varsa disklerdeki omurlardaki kayma default hale gelir. Bu işlem hekim önerisiyle ve ne yaptığını bilen bir uzman tarafından yapılmazsa sakat kalma felç olma gibi riskler çok yüksektir. İşlem sonrası omurlar arası daralma açılacağından kaymalar düzeleceğinden fıtık vb ağrılarda rahatlama söz konusu olacaktır. Kütletmeci ile yapacağınız bir seans ayakta durabiliyorken son duyacağınız küt sesi olabilir. FİZYOTERAPİST VE DOKTORLAR VARKEN KÜTLETMECİLERE KOŞAN İNSANLARIN MANTIĞINI HİÇ BİR ZAMAN ANLAYAMAYACAĞIM.
  • 05-05-2021, 02:06:02
    #24
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten faydası varmı hocam. 2 fıtık 1 yırtık var şuan belimde 70 yaşında dedeler gibi eğiliyorum yere 🙂 doktora sordum pek olumlu bakmadı
    Babam elektrik ustası iskelede ip atlio o derece çok kişiye de tavsiye etmiştim
  • 05-05-2021, 04:04:24
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bir Kere Gitcem Dedim Kafaya Koydum Dedim Arıyım Randevu Alıyım Fiyat Soruyum 7 Ay Oldu Bir Daha Dönmedim Fiyatı Duyunca Yok Böyle Bir Fiyat
  • 05-05-2021, 13:12:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Online, adam kütletilir.
  • 05-05-2021, 13:50:13
    #27
    Bu tıbbi bir şey almanya da yasal.Rotbalans tahtasıyla yapıyorlar.Ama %70 anlık çözüm olarak değerlendiriliyor.