Babam bel fıtığı doktor ameliyatsiz olmaz dedi 5 sene evvel giderken de ağrıdan duramiyordu iki sefer götürdüm şuan sıfır sıkıntı
Gerçekten faydası varmı hocam. 2 fıtık 1 yırtık var şuan belimde 70 yaşında dedeler gibi eğiliyorum yere 🙂 doktora sordum pek olumlu bakmadı