gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten faydası varmı hocam. 2 fıtık 1 yırtık var şuan belimde 70 yaşında dedeler gibi eğiliyorum yere 🙂 doktora sordum pek olumlu bakmadı
Hill Terapi'yi araştırın.