Zaten pandemi var millet işine gidemiyor.
Devlet de o durumlarda hep kiracıyı haklı buluyor.
Zor yani çıkartmanız.
Oturup orta yolu bulmanız en mantıklısı.
Kiracımı Nasıl Çıkarabilirim?
73
●3.573
- 30-04-2021, 22:57:19
- 30-04-2021, 22:57:25pandemi dönemin çok zor çıkarırsın kardeşim.
iki ihtar cekildikten sonra - tahliye davası açman lazım.
iki ihtar da sözleşmenin yenilendiği yılda olmalı ihtarlardan birine ödeme yaparsa tekrar çekmen lazım.
dava günü için bulunduğun ildeki duruma göre 3-6 ayı göze alman lazım. mahkede mağdurum, pandemiden işsizim gibi modellerde gelebilir.
o açıdan işin baya zor.
çok acayip gelecek ama, arkadaşa bir ev tut. depozito +ilk kira öde, taşınma arabasını tut, çıkar. (şaka gibi ama çok yaptık bu şekilde) - 30-04-2021, 22:58:00Hocam emlakçı buldu bize kiracıyı. Kurumsal bir şirket sözde ama Coldwell Banker diye bir şirket. Acil tahliye tutanağı imzalatmadı.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2021, 22:58:00Alacağınıza istinaden aile fertlerinin tamamına haciz uygulaya bilirsiniz. Banka hesapları ve evdeki 2. Ürünlerin hepsine haciz işlemi başlata bilirsiniz.cyoJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2021, 22:58:56Aynen hocam oturmayacaksak kira geliri için ev almak iyi bir yatırım değil. O parayı sağlam bir şirket hissesine koysak zaten iki katına çıkar + temettüler cabası. Yıllık kira kadar temettü veren şirketler varwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle