• 30-04-2021, 22:53:41
    #10
    Merak ettigim bir konuydu, avukat @MaRkS; hocam bilgi verebilir musaitse
  • 30-04-2021, 22:54:19
    #11
    Şu söz geldi aklıma

    Yatırım yapacaksan arsa al. Arsa altındır. Üstüne bina yaparsan gümüş olur. İçine de kiracı sokarsan teneke olur
  • 30-04-2021, 22:54:48
    #12
    Emlakçı ya ait olsaydı çıkarması kolay olurdu"da

    Siz kendiniz bulduysanız zor biraz
    Bizde bu durumu yaşadığımız da polisler kavga ederseniz olaya geliriz demişti
    Savcılık olarak ta pandemiyi bahane edeceği için zorlaşıyor iş
    Emlakçı tanıdığınız varsa veya avukat bilgi alın derim detaylı
  • 30-04-2021, 22:55:12
    #13
    bu pandemi muhabbetiden ötürü kolay kolay kiracıyı evden çıkartamıyorsunuz sanırım.
    https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem...neler-5912012/
  • 30-04-2021, 22:55:14
    #14
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme kararı ne kadar zaman alır acaba bilginiz var mı?
    Şuan ki dönemde ne desek yalan olur duruşma var diye mahkemeye gidersiniz duruşma ertelenir, mahkeme yolu ile attıracaksınız yada bir akrabamızın yaptığı gibi taşınma masraflarını karşılayacaksınız bir ihtimal belki giderler
  • 30-04-2021, 22:55:20
    #15
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin, zor işler hocam. Kolayca hallolacagini zannetmiyorum.
    Deme be hocam.
    cyoJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam öncelikle reşit değilim ama az biraz biliyorum iki kere ihtar çektiyseniz mahkeme yolu ile çıkartabilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam.
    cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir fikrim yoktuda bu kiracı işlerini kolay zannediyordum bu kadar zormuymuş mahkeme felan
    Aman hocam hiç bulaşma.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bilinçsiz insan var. Üzücü bir durum.
    Sorma hocam. Paramızla rezil oluyoruz.
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtarname çıktıysa mahkeme kararıyla çıkarttırabilirsiniz, avukatınızla görüşün.
    Mahkeme uzun bir süreç değil mi hocam?
  • 30-04-2021, 22:55:22
    #16
    2 senedir kirasını ödemiyor kiracımız, aynı durumdan muzdaribiz. Kavgada ettik, karakollukta olduk. Şuan 3 aydır mahkemeliğiz, sonuçlanıp çıkmasını bekliyoruz beyefendinin. Arkadaşların da dediği gibi kolay değil. Uğraştıracak.
  • 30-04-2021, 22:56:30
    #17
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deme be hocam.

    Teşekkür ederim hocam.

    Aman hocam hiç bulaşma.

    Sorma hocam. Paramızla rezil oluyoruz.

    Mahkeme uzun bir süreç değil mi hocam?
    Uzun sürebilir. Parası cidden yoksa hapis yatacak, siz ihtarlarınızı gönderin avukat ile görüşüp gerekli tüyoları ve yapılacak şeyleri öğrenin.
  • 30-04-2021, 22:57:16
    #18
    2-3 lira ver bir avukata 15 günde eşyası ile birlikte çöpe atarsın terbiyesiz adamı.