Allah kolaylık versin, zor işler hocam. Kolayca hallolacagini zannetmiyorum.
Deme be hocam.
Merhaba hocam öncelikle reşit değilim ama az biraz biliyorum iki kere ihtar çektiyseniz mahkeme yolu ile çıkartabilirsiniz
Teşekkür ederim hocam.
Hiçbir fikrim yoktuda bu kiracı işlerini kolay zannediyordum bu kadar zormuymuş mahkeme felan
Aman hocam hiç bulaşma.
Çok bilinçsiz insan var. Üzücü bir durum.
Sorma hocam. Paramızla rezil oluyoruz.
İhtarname çıktıysa mahkeme kararıyla çıkarttırabilirsiniz, avukatınızla görüşün.
Mahkeme uzun bir süreç değil mi hocam?