2 senedir kirasını ödemiyor kiracımız, aynı durumdan muzdaribiz. Kavgada ettik, karakollukta olduk. Şuan 3 aydır mahkemeliğiz, sonuçlanıp çıkmasını bekliyoruz beyefendinin. Arkadaşların da dediği gibi kolay değil. Uğraştıracak.