Emlakçı ya ait olsaydı çıkarması kolay olurdu"da
Siz kendiniz bulduysanız zor biraz
Bizde bu durumu yaşadığımız da polisler kavga ederseniz olaya geliriz demişti
Savcılık olarak ta pandemiyi bahane edeceği için zorlaşıyor iş
Emlakçı tanıdığınız varsa veya avukat bilgi alın derim detaylı