bu pandemi boyunca ne işçi işten çıkartılıyor, ne kiracı evinden çıkartılıyor
tahliye davası da 6-7 ay sürer. sıkıntı yani.
bu arada, elektrik su faturası ve doğalgaz faturası kime ait? sizin üzerinize mi ?