pandemi dönemin çok zor çıkarırsın kardeşim.
iki ihtar cekildikten sonra - tahliye davası açman lazım.
iki ihtar da sözleşmenin yenilendiği yılda olmalı ihtarlardan birine ödeme yaparsa tekrar çekmen lazım.
dava günü için bulunduğun ildeki duruma göre 3-6 ayı göze alman lazım. mahkede mağdurum, pandemiden işsizim gibi modellerde gelebilir.
o açıdan işin baya zor.
çok acayip gelecek ama, arkadaşa bir ev tut. depozito +ilk kira öde, taşınma arabasını tut, çıkar. (şaka gibi ama çok yaptık bu şekilde)