• 25-04-2021, 21:20:39
    #1
    Merhabalar arasında kaldığım için siz değerli hocalarımın fikrini almak istedim Sizce mail için SES'mi kullanmalıyım yoksa Zoho mu? Avantaj veya dezavantajları konusunda bu iki platformla ilgili bir bilgiye sahip değilim
  • Kabul Edilen Cevap
    • TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhabalar arasında kaldığım için siz değerli hocalarımın fikrini almak istedim Sizce mail için SES'mi kullanmalıyım yoksa Zoho mu? Avantaj veya dezavantajları konusunda bu iki platformla ilgili bir bilgiye sahip değilim
      Amazon SES özellikle toplu mesajlar ve kesintisiz güvenilirlik istiyorsanız ücretli ve sağlam bir çözüm.
      Zoho ise yeni ve orta ölçek yapılar için tavsiye edebileceğim ücretsiz/ücretli bir çözüm.

      Siz ZoHo ile devam edin.
  • 25-04-2021, 21:26:03
    #2
    çalıştığım tüm firmaları zoho'ya taşıdım sıfır sıkıntı

    not : SES hakkında fikrim tecrübem yok
  • 25-04-2021, 21:27:53
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arasında kaldığım için siz değerli hocalarımın fikrini almak istedim Sizce mail için SES'mi kullanmalıyım yoksa Zoho mu? Avantaj veya dezavantajları konusunda bu iki platformla ilgili bir bilgiye sahip değilim
    Amazon SES özellikle toplu mesajlar ve kesintisiz güvenilirlik istiyorsanız ücretli ve sağlam bir çözüm.
    Zoho ise yeni ve orta ölçek yapılar için tavsiye edebileceğim ücretsiz/ücretli bir çözüm.

    Siz ZoHo ile devam edin.
  • 25-04-2021, 21:31:40
    #4
    Chrono adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalıştığım tüm firmaları zoho'ya taşıdım sıfır sıkıntı

    not : SES hakkında fikrim tecrübem yok
    Sıkıntı yoksa bizde dahil olalım hocam Teşekkür ederim

    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon SES özellikle toplu mesajlar ve kesintisiz güvenilirlik istiyorsanız ücretli ve sağlam bir çözüm.
    Zoho ise yeni ve orta ölçek yapılar için tavsiye edebileceğim ücretsiz/ücretli bir çözüm.

    Siz ZoHo ile devam edin.
    SES daha çok anladığım kadarıyla büyük bulk listeler için kullanılası bir platform hocam. Aydınlattığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi Zoho kullanmam gerekiyormuş
  • 25-04-2021, 21:39:10
    #5
    TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yoksa bizde dahil olalım hocam Teşekkür ederim



    SES daha çok anladığım kadarıyla büyük bulk listeler için kullanılası bir platform hocam. Aydınlattığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi Zoho kullanmam gerekiyormuş
    Zoho subscription, SES pay as you go methoduyla ödeme alır o yüzden ZoHo daha iyi çünkü alışageldiğiniz mail ortamını sunacak ama SES alışması uzun süren ve hem attığınız hem gelen mail hem de ekler için para ödediğiniz bir platform.