Sizce mail için SES'mi kullanmalıyım yoksa Zoho mu? Avantaj veya dezavantajları konusunda bu iki platformla ilgili bir bilgiye sahip değilim
Amazon SES mi? Zoho mu?
4
●149
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 25-04-2021, 21:27:53Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Amazon SES özellikle toplu mesajlar ve kesintisiz güvenilirlik istiyorsanız ücretli ve sağlam bir çözüm.TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zoho ise yeni ve orta ölçek yapılar için tavsiye edebileceğim ücretsiz/ücretli bir çözüm.
Siz ZoHo ile devam edin. - 25-04-2021, 21:31:40Sıkıntı yoksa bizde dahil olalım hocamChrono adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim
SES daha çok anladığım kadarıyla büyük bulk listeler için kullanılası bir platform hocam. Aydınlattığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi Zoho kullanmam gerekiyormuşyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2021, 21:39:10Zoho subscription, SES pay as you go methoduyla ödeme alır o yüzden ZoHo daha iyi çünkü alışageldiğiniz mail ortamını sunacak ama SES alışması uzun süren ve hem attığınız hem gelen mail hem de ekler için para ödediğiniz bir platform.TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle