TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı yoksa bizde dahil olalım hocam Teşekkür ederim



SES daha çok anladığım kadarıyla büyük bulk listeler için kullanılası bir platform hocam. Aydınlattığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi Zoho kullanmam gerekiyormuş
Zoho subscription, SES pay as you go methoduyla ödeme alır o yüzden ZoHo daha iyi çünkü alışageldiğiniz mail ortamını sunacak ama SES alışması uzun süren ve hem attığınız hem gelen mail hem de ekler için para ödediğiniz bir platform.