Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhabalar arasında kaldığım için siz değerli hocalarımın fikrini almak istedim

Sizce mail için SES'mi kullanmalıyım yoksa Zoho mu? Avantaj veya dezavantajları konusunda bu iki platformla ilgili bir bilgiye sahip değilim
Amazon SES özellikle toplu mesajlar ve kesintisiz güvenilirlik istiyorsanız ücretli ve sağlam bir çözüm.
Zoho ise yeni ve orta ölçek yapılar için tavsiye edebileceğim ücretsiz/ücretli bir çözüm.
Siz ZoHo ile devam edin.