Merhabalar arasında kaldığım için siz değerli hocalarımın fikrini almak istedim Sizce mail için SES'mi kullanmalıyım yoksa Zoho mu? Avantaj veya dezavantajları konusunda bu iki platformla ilgili bir bilgiye sahip değilim