çalıştığım tüm firmaları zoho'ya taşıdım sıfır sıkıntı
not : SES hakkında fikrim tecrübem yok
Sıkıntı yoksa bizde dahil olalım hocam

Teşekkür ederim
Amazon SES özellikle toplu mesajlar ve kesintisiz güvenilirlik istiyorsanız ücretli ve sağlam bir çözüm.
Zoho ise yeni ve orta ölçek yapılar için tavsiye edebileceğim ücretsiz/ücretli bir çözüm.
Siz ZoHo ile devam edin.
SES daha çok anladığım kadarıyla büyük bulk listeler için kullanılası bir platform hocam. Aydınlattığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi Zoho kullanmam gerekiyormuş