• 25-04-2021, 20:49:48
    #1
    20₺ ye açık arttırma ile site aldım temasının lisansını başka bir yerde kullanabilirim diye arkadaş siteyi teslim etti ödeme yapmadım 20₺ çok bir para degil ama siteye girdim baktım tema ***** ben simdi bu siteyi almasam oluyor mu?
  • 25-04-2021, 20:50:46
    #2
    Ticaret yasasına göre bu bir ayıplı maldır almamak sizin insiyatifinizde
  • 25-04-2021, 20:51:24
    #3
    Evet, daha önce benim de başıma geldi ve şikayetim sonucunda satış konusu silindi.
  • 25-04-2021, 20:51:34
    #4
    Hocam lisanslı diye satıp ***** çıktıysa konuşun ücretinizi iade etmezse şikayet konusu açabilirsiniz .
  • 25-04-2021, 20:51:55
    #5
    Paranın bir önemi olduğunu düşünmüyorum , bana göre alamama hakkına sahipsiniz
  • 25-04-2021, 20:53:39
    #6
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yasasına göre bu bir ayıplı maldır almamak sizin insiyatifinizde
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, daha önce benim de başıma geldi ve şikayetim sonucunda satış konusu silindi.
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lisanslı diye satıp ***** çıktıysa konuşun ücretinizi iade etmezse şikayet konusu açabilirsiniz .
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranın bir önemi olduğunu düşünmüyorum , bana göre alamama hakkına sahipsiniz
    Sitenin teması ***** yazılsaydı teklif vermezdim zaten ayrıca ***** oldugunu da siteye girince anlayabiliyorsunuz bende ***** kullanıyorum 1/1 aynı uyarılar vs.
  • 25-04-2021, 20:58:12
    #7
    W.rez kullandıysa alma. Alacaksın diye ısrar ederse, kullanıcıyı aldatma gerekçesinden moderatöre bildir.
  • 25-04-2021, 21:40:29
    #8
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20₺ ye açık arttırma ile site aldım temasının lisansını başka bir yerde kullanabilirim diye arkadaş siteyi teslim etti ödeme yapmadım 20₺ çok bir para degil ama siteye girdim baktım tema ***** ben simdi bu siteyi almasam oluyor mu?
    Siteyi almışsınız hocam. Açıklamada tema orjinaldir diye bir ibare yoksa bence sonuç çıkmaz.
    Zaten 20 tl siteye ücretli tema kullanılacak durum olmaz.
    En dandik tema su an 60 dolar 500 tl
  • 25-04-2021, 21:41:43
    #9
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi almışsınız hocam. Açıklamada tema orjinaldir diye bir ibare yoksa bence sonuç çıkmaz.
    Zaten 20 tl siteye ücretli tema kullanılacak durum olmaz.
    En dandik tema su an 60 dolar 500 tl
    Ödemesini yapmadım konuda gpl lisanslıdır baska sitede kullanabilirsiniz diyor halbuki ***** tema.

    Bu arada haber sitemi bir arkadasın sunucuya bagladı şuan site kusursuz.