Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi almışsınız hocam. Açıklamada tema orjinaldir diye bir ibare yoksa bence sonuç çıkmaz.
Zaten 20 tl siteye ücretli tema kullanılacak durum olmaz.
En dandik tema su an 60 dolar 500 tl
Ödemesini yapmadım konuda gpl lisanslıdır baska sitede kullanabilirsiniz diyor halbuki ***** tema.

Bu arada haber sitemi bir arkadasın sunucuya bagladı şuan site kusursuz.